wtorek, 31 lipca 2012

muszę to napisać aby o tym pamiętać, zawsze i wszędzie!

Chcę żyć, nie chcę umierać!
dalej maltretując moje ciało mogę doprowadzić się sama (SAMA!) do śmierci.

Czy ja tego chcę? - chcesz tego?
NIE!

Ja chcę żyć!
Życie na prawdę jest piękne!
Marzę o tym by zaznać tego piękna jeszcze więcej!
Marzę o tym by nadrobić stracony czas!

Nie chcę umierać!

ŚWIAT JEST PIĘKNY,
ŻYCIE JEST PIĘKNE,
JA JESTEM PIĘKNA!



jestem studentką studiów magisterskich, obroniłam pracę licencjacką i zdałam egzamin - czy to nie powód do radości i uśmiechu? - TAK!
mieszkam w pięknym mieście, w pięknym mieszkaniu z pięknymi osobami! tyle piękna!!!

Lekkie poranki bez bólu brzucha i poczucia winy też są piękne!
Bardzo piękne! mam nadzieję że zawsze już takie będą!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz